Subject: Re: digiloosse edastamise kohustus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 22:03:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saatsime Teile kirja 15.oktoober seoses kliiniliste psühholoogide 
dokumenteerimise kohustusega. Ootame Teilt vastust!

Lugupidamisega,

Anneliis Tali

Juhtivpsühholoog

AT Praksis OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.anneliistali.com <http://www.anneliistali.com/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wH8rxN0CrftpFeQ2a74V9fBNutPtSa-3v644SwUxYszlvcaHcO8q7dGzh2t2LWW_ylQFT8a4KUet1c>

Selles kirjas võib leiduda konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud ainult 
selle adressaadile. Kui olete saanud selle kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest sõnumile vastates kohe saatjat ning kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega. Sõnumi ja selles sisalduva info kasutamine, levitamine või 
taasesitamine ei ole lubatud.

Kontakt AT Praksis (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval T, 15. oktoober 2024 kell 13:12:

Tere,

Kirjutan Teile AT Praksisest. Meie kliinilistel psühholoogidel on tekkinud 
selline küsimus dokumenteerimisnõuete kohta. Et kui teenusele tuleb Ohvriabi 
või tööandja suunatud klient/patsient, kes ei kaeba käesolevalt ravi 
vajavaid psüühikahäire sümptomeid, kas ka sellisel juhul on kliinilisel 
psühholoogil kohtustus haiguloo kokkuvõtte digiloosse üles laadida.

Lugupidamisega,

Anneliis Tali

Juhtivpsühholoog

AT Praksis OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.anneliistali.com <http://www.anneliistali.com/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wH8rxN0CrftpFeQ2a74V9fBNutPtSa-3v644SwUxYszlvcaHcO8q7dGzh2t2LWW_ylQFT8a4KUet1c>

Selles kirjas võib leiduda konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud ainult 
selle adressaadile. Kui olete saanud selle kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest sõnumile vastates kohe saatjat ning kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega. Sõnumi ja selles sisalduva info kasutamine, levitamine või 
taasesitamine ei ole lubatud.